Łączenie się z własnym serwerem, Podpoeiedzi

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

/Matim : 04.17.09

Na wstępie zaznaczamy,że własny patch to także edycja systemu , a więc modyfikacja clienta gry . Jest to zakazane.Ostrzegaliśmy . Jeśli chcesz mieć serwer w 100% legalny,wybierz łączenie się przez hosta , patrz niżej


                                                                                    C5

Po pierwsze potrzebujesz:

*system przerobiony pod C5 -> lub .


Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).

*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze.Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.

Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.
Folder system, który zamieściłem jest nieco zmodowany, bo dodaje kilka ciekawych opcji. Serdecznie polecam


                                                                
                                                                               Interlude
Po pierwsze potrzebujesz:

*system przerobiony pod Interlude -> lub


Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).

*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.

Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.


                                                                                   CT1

*Ściągamy patcha lub
*Wersja 2
*Hellbound

Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 1).

*Usuwamy pliki "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katek.htw.pl