Łączenie się z własnym serwerem, Podpoeiedzi
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
/Matim : 04.17.09
Na wstępie zaznaczamy,że własny patch to także edycja systemu , a więc modyfikacja clienta gry . Jest to zakazane.Ostrzegaliśmy . Jeśli chcesz mieć serwer w 100% legalny,wybierz łączenie się przez hosta , patrz niżej
C5
Po pierwsze potrzebujesz:
*system przerobiony pod C5 -> lub .
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).
*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze.Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.
Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.
Folder system, który zamieściłem jest nieco zmodowany, bo dodaje kilka ciekawych opcji. Serdecznie polecam
Interlude
Po pierwsze potrzebujesz:
*system przerobiony pod Interlude -> lub
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).
*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.
Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.
CT1
*Ściągamy patcha lub
*Wersja 2
*Hellbound
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta , badź )
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 1).
*Usuwamy pliki "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = ...